26 Haziran 2015 Cuma

RENKLİ KURABİYELER

PRENSES SOFİA

Hafta sonuna saatler kala herkese merhaba.. Eminim şu an bir çoğunuz güzel bir hafta sonu için plan yapmakta. Bende yapmak isterdim ama o kadar çok işim var ki :) maalesef yapamıyorum. Ne yapalım sağlık olsun öyle değil mi ? Yeter ki bugünün işi yarına sarkmasın..
Bu haftayı kapatırken minik ve şirin Naz için yapmış olduğum Prenses Sofia kurabiyelerimi sizlerinde beğenisine sunmak istedim. Yaparken de çok keyif aldığımı özellikle belirtmek istiyorum..




Yine bir masal kahramanı, yine tertemiz kalplerin prensesi ve ben yine çocuklarımızı gülümsetmeye devam ediyorum..
Hep mutlu kalın ve hep kurabiye tadında olun..




2 yorum:

  1. Hafta sonundan merhabalar ....
    Bende misafir ağılayacağım için plan yapmayanlardanım.Kurabiyelerin keyifle yapıldığı belli oluyor çok güzel olmuşlar.
    ne mutlu size güzel bir misyonunuz var çocukları mutlu edip gülümsetmek.
    Sevgiler ve kolaylıklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal Tatlısı öncelikle çook teşekkürler elimden geldiğince yaptığım her ne olursa olsun en iyisini yapmaya çalışıyorum..
      Bu güzel sözleri duymak beni çok mutlu ediyor, insan sevdiği zevk aldığı şeyleri yapmalı öyle değil mi? Çünkü bir işi mutlulukla yapmak o işte yukarılara çıkmak için başlayan merdivenin ilk basamakları.. Sizi de çok tebrik ediyorum tarifleriniz çok güzel, bol okurlu günler kucak dolusu sevgilerimle iyi haftalar diliyorum..

      Sil

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi