21 Ağustos 2015 Cuma

AŞK TADINDA..

Murat ve Şennur

Geçen hafta birbirini çok seven mutlu bir çift için kolları sıvadım. Heyecanla başlayan güzel tatlı serüvendi yine benim için. 
Sanırım gün geçtikçe daha da mutlu oluyorum butik pasta ve kurabiye yaparken. Bu apayrı bir tad olmaya başladı benim için, öylesine mutlu oluyorum ki bu işle meşgul olurken sanki bambaşka dünyalara yelken açıyorum hissi uyanıyor yüreğimde..
Ne kadar yorulsam yorulayım sonunda o gülen yüzleri görmek ve buna artı olarak emeğimin değer gördüğünü bilmek inanın bütün yorgunluğumu alıyor.
İnsan kendini mutlu eden ne varsa onu yapmalı arkadaşlar bunu unutmayın. Hayat öylesine kısa ki tadını almaya gayret etmek gerekiyor..
Eve şimdi sıra siz değerli okurlarla bu hafta aşka dair yaptığım şeker hamurlu pastayı paylaşıyorum..




Sevgimle ve masal tatlarımla kalın iyi hafta sonları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi