5 Ağustos 2015 Çarşamba

MUTLULUK

HOŞ GELDİN MİRA

Herkese kocaman günaydın. Ülke olarak çok sancılı dönemler geçiriyor olsakta ben ümidini kaybetmeyen gruptayım. Bu vatan bu topraklar bizim ne olur birlik olalım ne olur şanlı Bayrağımız'ı kirli oyunlara alet ettirmeyelim. Çocuklarımıza güzel bir gelecek için bunu yapabiliriz yapmalıyız da.. Daha güzel yarınlara inanıyorum ben, güneşin sadece fiziki açıdan değil her yönümüzle bizleri aydınlatmasını temenni ediyorum.Ülkem için gönlümden geçen bu dileklerden sonra şimdi gelelim içinde koşuşturduğumuz hayatın görüşmeyeli bana neler yaptırdığına :)

Hazırladığım pet şişeler.
Hazırladığım pet şişeler.
Temmuz 24 benim için çok özeldi arkadaşlar. İkinci kez teyze olmayı rabbim nasip etti bana. O gün öyle heyecanlıydım ki kendime ben dahi inanamadım. İnsanoğlu öyle güzel duygularla yaratılmış ki, yaşınız tecrübeniz ne olursa olsun hayat size çok yüksek duygu yoğunluğu barındıran olayları getirip koyuyor önünüze.. Mira'm hoş geldin ailemize bi ömür mutlu, sağlıklı ol teyzesinin kuzusu seni çok seviyoruz..
Mira' mıza elimden geldiğince bir şeyler yaptım hastahane odası için :) Şimdi tüm anne adaylarımıza da belki ufak fikirler veririm diye hepsini sizlerle paylaşıyorum. Malum bebeğinizi kucağınıza alacağınız o özel gün çok önemli. Rabbim önce sağlıklı bir şekilde tüm anne adaylarının evlatlarını sağ salim kucaklarına almayı nasip etsin. Amiiin :)
Pet şişeler özenle saten kurdele ile kaplandı, fiyonkları da hazırlanarak yapıştırıldı. Son olarak ta etiketler dikkatlice yapıştırılarak sunuma hazır hale geldi..
Mira kurabiyelerim..
Mira kurabiyelerim..



Mira'm için hazırladığım şeker hamurlu butik kurabiyelerim..
 Kokulu taşlar, lezzetli lolipoplar, pamuk gibi puflar, kutularda drajeler ve lavanta kokulu küçük şişeler ürünlerin tek tek resmini çekmeyi atladım.. Ne yapalım sağlık olsun..





 

Kurabiye tadında mutlu günler dostlarım sağlıkla kalın.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi