2 Temmuz 2015 Perşembe

TALİHA'NIN DOĞUM GÜNÜ

BİR TATLI SÜPRİZ

Günaydın herkese..
Hafta sonuna bir adım uzaktayız, ne kadar da hızlı geçiyor zaman. Yirmili yaşlarda zamanın bu denli akıp gitmesi hiçte beni üzmezdi. Ama şimdilerde gerçekten canımı yakıyor. Ne de olsa artık yol yarılandı benim için, yaşadıklarım yanıma kar yaşayamadıklarımsa içimde uhde..
Daha bi zoruma gitsede hayat artık daha bi fazla önemsiyorum. Yaş almak değil bizi yaşlandıran bunu sakın unutmayın. Eğer yaş alırken yaşlandığınızı hissediyorsanız bilin ki beyninizi yiyen düşüncelerdir buna sebep..
Şükürle dolu olun derim ben ve bu lafta olmamalı yürekten şükredin dostlar. Belki de çok klişe ancak koca bir gerçektir ki ; şu an bu yazıyı okuyor olabilmeniz bile Allah'a şükretmenizi gerektiren en ufak göstergedir. Farkındalıkla dolu bir hayat sizden bir şeyler alıp götürmez tam tersine size gerçek büyüklük katar. Hissettiğiniz her şeyin kıymetini bilin. Gözünüzün gördüğü, teninizin deydiği, dilinizin tattığı, kulağınızın duyduğu, yüreğinizin çarptığı her ne varsa farkında olun şükürle uyanın ve şükürle uyuyun..
Umarım okurken sizleri sıkmamışımdır :) amaan yok yok ben sıkmam buna eminim :)
Şimdi gelelim bugünün anlam ve önemine :)
Yazımı ve fotoğraflarımı ancak bugüne yetiştirebiliyorum aslında dün yazmış ve yayınlamış olmam gerekirdi ancak yetiştiremedim üzgünüm.
1 Temmuz  yani dün Taliha adında bir prensesin doğum günüydü. Hayata ilk adımlarını yeni yeni atan minik prensesimiz dünya tatlısı bir melek fotoğrafa bakarken kızımıza lütfen maşallah demeyi unutmayın :)

Taliha' mın annesi, babası ve yakışıklı abisi de tanıdığım için kendimi çok şanslı hissetmeme sebep olan dünya tatlısı insanlar. Kısacası Taliha'nın neden bu kadar tatlı olduğu, güldüğünde sanki cennetin kapıları açılıyormuşcasına bir his uyandırmasına şaşırmamak gerekiyormuş...
Taliha 'm ömrün kahkahalarla geçsin, huzur mutluluk ve sağlıkla dolu kocamaan bi ömrün olsun. Hep sevdiklerinle , hep sevenlerinle ol bitanem iyi ki doğdun nice yaşlara..
Aşağıda kızımız için hazırladığım kurabiyeler ve onları sunum şeklim var. İşin bu kısmı da siz sevgili okurlarımı ilgilendiriyor :) bakalım beğenecek misiniz?
Önce kurabiyelerim :)








Şimdi sıra sunumda :)





Vee son umarım beğenmişsinizdir.. 
Mutlu kalın saygılarımla..



4 yorum:

  1. HER ZAMANKİ GİBİ GENE SÜPER OLMUS ELLERNE SAĞLIK ABLAM..

    YanıtlaSil
  2. blog dünyasına yeni katıldım desteklerinizi bekliyorum. cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çileklireccel başarılar diliyorum.. Yolun açık olsun..

    YanıtlaSil

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi