20 Temmuz 2015 Pazartesi

TATLI TELAŞLAR

HEYECANLI BİR BEKLEYİŞ

Herkese kocaman bir merhaba. Öncelikle geçmiş bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum , maalesef bayram öncesi burada olamadım ve sizlerle bayramlaşamadık tekrar tekrar özür diliyorum hepinizden.
Şu son bir kaç hafta benim için inanılmaz yoğun geçiyor. Tatlı bir koşuşturmacam var eveet inanın çok yorululuyorum ama hepsi değer ailemize katılacak yeni üyemize. İkinci kez teyze oluyorum ve bu bende çok başka duygular yaratmakta. Allah nasip ederse bu Cuma sabahı ablam doğuma girecek nolur sizlerde dualarınızı gönderin ki Allahın izniyle kızımız Mira'mız kucağımıza sağ salim gelsin..Bu sıcaklarda nerede kim varsa bebeğini kucağına almayı bekleyen allah hepsine yardım etsin.
Hoşgeldin Mira diyeceğimiz o özel gün için tabi ki bir çok hazırlığım var, sadece bir yandan normal iş hayatıma devam etmek bir yandan da bu tatlı telaş için yetişme çabam beni biraz yoruyor ama durumdan değil şikayetçi olmak tersine mutluluktan sanki uçtuğum için :) sanırım yorgunluğumu hissetmemeye başladım..
Bu arada yaptığım her şeyi doğumdan sonra sizlerle paylaşacağım. Belki bu telaşları yaşayanlara biraz fikir verebilirim..
Gelelim bayram haftasında aynı zamanda çok sevdiğim bir arkadaşım olan Neslihan Hnm. için yapmış olduğum pastaya. Kendisi ve ailesi pastayı yedikten sonra teşekkürlerini tarafıma iletti beni en çok mutlu eden de lezzetini de oldukça beğendiklerini söylemeleri oldu. Bugün sabahtan ise teşekkürlerini yineledi. Beni en mutlu eden şey emeğimin yüreklerde değerine ulaşması. Yaptığım her işte çok titiz davranmam işte bu yüzden. İnsanların gönüllerinde tatlarımla yer etmek amacım, bunun için de her yeni gün bir öncekinden daha iyi olabilme çabasındayım.
Şimdi pastayısiz değerli okurlarımın beğenisine sunuyorum..
MUTLU HAFTALAR..











4 yorum:

  1. her zamankı gbı gene super olms ablm ellerne sağlık ablan da ıns cok rahat dogm yaparr..

    YanıtlaSil
  2. Çok saol Suna' cm amin inşallah teşekkürler güzel dileklerin için..

    YanıtlaSil
  3. Mira geniş ailenize mutluluk katsın, sağlıkla gelsin^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Aile Albümü :) amin inşallah :)

      Sil

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi