17 Ocak 2015 Cumartesi

ŞEKER KURABİYELER

İlk Heyecan ;)

Yaşantımızda hafızalardan silinmeyecek ilk heyecanlarımız vardır.. En özeli bana göre dünyayı çekilebilir hale getiren çocuklarımızdır. Ama şimdi size benim kurabiye konusundaki komik ilk tecrübemden bahsedeceğim..
İlk şeker hamurlu kurabiye denememde içimde garip bir korku ve heyecan vardı, hani olur ya okul gösterilerinde rolünüz vardır kalbiniz telaş içinde güm güm atar, sıranın size gelmesini beklersiniz, işte tam da böyle bir heyecandı :)
Kurabiye hamurunu hazırlarken acabalarla dolu bir kafam vardı. Akşama da onca misafir olacaktı düşünün ilk deneme ve bu ilk denemeyi büyük bir cesaret ile kızımın doğum gününde,onca misafire sunacaktım :) gerçekten şimdi gülüyorum da eğer fiyasko olsaydı yanmıştım sanırım :)
İlk şeker hamurlu kurabiye denemem :)
Hele şeker hamuru maceram şeker hamuru elime yapıştıkça eyvah dedim :) bir yandan da yanıma gelen aile üyelerine çaktırmama çabam görülmeye değerdi.) Resimlere bakarken hiçte zor gözükmüyordu oysa, meğer içinde çok fazla emek varmış. Ve bu nedenledir ki o günden sonra bu işe gönül vermiş arkadaşlara çok büyük bir saygı duydum. Tığ gibi işliyorsunuz arkadaşlar bu iş gerçekten ancak severek yapılabilir. Burdan da ben ve benim gibi tüm arkadaşların önünde tekrar düğmelerimi ilikleyip ayağa kalkıyorum hepinize saygılar.
Gelelim o ilk denememin sonucuna, sonuç tat açısından tatmin edici, ancak yukarıdaki fotodan da anlaşılacağı gibi görsel açıdan tatminkar olmamıştı :)  Her şeye rağmen beni çok mutlu eden sözler duymuştum.Bana kalansa o ilk adımı atarken, içimdeki tatlı heyecan olmuştu hala hatırladıkça tebessüm etmemi sağlayan..
O günden bu yana da kaliteden asla ödün vermeyerek başta sağlık felsefem ile emin adımlarla yoluma devam ediyorum. Benden desteğini esirgemeyen herkese teşekkürler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi