29 Mayıs 2015 Cuma

KARLAR KRALİÇESİ

HAYAL TATLAR

Kısa bir aradan sonra tekrar merhabalar. Önceki yazımda belirtmiş olduğum rahatsızlığım maalesef ki beni tekrar acile gitmeye sevk etti. Malum neredeyse Haziran ayına girecek olmamıza rağmen havalar bir gün iyi bir gün kötü tabi bunun sonucunda da bünyelerimiz alt üst olmuş durumda..Bu durum beni bir hayli rahatsız etti bu sene. Şu an çok şükür ki daha iyiyim darısı tüm hastalarımızın başına, allah nerede varsa acil şifalar versin herkese.
Eveet gelelim konumuza geçen yıl ilk serisini izlediğimiz özellikle de çocuklarımızı cezbeden Karlar Kraliçesi'ni sanırım hepimiz hatırlıyoruz öyle değil mi? Bende ilk seriye kızımla beraber gitmiş ve çok beğenmiştim. Hatta ikinci seri gelsede izlesem diye bir çocuk kadar heveslendim :)
Ve bu sene The Snow Queen 2 nihayet geldi ve kızımla hiç kaçırmadan izlemeye gittik.
Tabi naçizane fikrim şu ki ilki kadar güzel bir tat alamadım,sanırım her şeyin ilki en güzel tadı veriyor.

Çizgi filmler, animasyon filmler ve bunların kahramanları bir süre sonra hayatımızın içinde öyle yada böyle buluyor yerini. Hele bir de çocuğunuz varsa kaçınılmaz son, doğum günlerinde çocuklarımızın kahramanları pastalarda ve butik tatlarda konuğumuz oluveriyor birden :)
Bende kendi minik ama gönlü kocaman bir güzelden gelen istekle karlar kraliçesi konseptli butik kurabiyelerimi yaptım.
Yapımı da filmi kadar heyecanlı ve güzeldi..


Sevgili küçük arkadaşım Mine'ye sevgilerimle.. Bi ömür yüzün gülsün küçüğüm iyi ki doğmuşsun..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi