11 Mayıs 2015 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ VE KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ HEYECANI

TATLI TELAŞLAR

Herkese merhabalar. Uzun süredir yazamadım bu arada pek çok şey birikti.Ancak lafı fazla uzatmadan öncelikle geç kaldığım için hemen Annelerimizin gününü kutlamak istiyorum.Tüm Annelerimizin ellerinden öpüyorum onlar bizim baş tacımız Rabbim onları her daim başımızdan eksik etmesin.Aramızda olmayan Annelerimizi de rahmetle anıyor dualarımı gönderiyorum..
Eveet iki hafta önce inanılmaz ağır bir şekilde rahatsızlandım. Halen antibiyotik almaktayım malesef ikinci kutu hemde :( tüm bunlara rağmen yeni yeni kendime gelebiliyorum.. 
Tabi hasta olmak çalışmamamı hiç bir zaman engellemediği için pasta ve kurabiye çeşitlerime son gaz devam ettim.Sadece bu son iki hafta oldukça zorlandım dinlenemediğim için..













Bu arada ayraçlar ve etiketler sevgili arkadaşım Duygu Esirkuş'a aittir. Kendisi parti organizasyonu düzenlemektedir..




Resimler güzel yavrumun doğum günü için yapmış olduğum hazırlıklardan bazıları.Pastasının içi çikolata parçalı inatla başka bir şey olursa istemiyorum diyen minik cadımın isteği doğrultusunda hazırladım ee ne yaparsınız annelik böyle bir şey işte :) Yorucu da olsa aldığım her tada değer çünkü yavrumun yüzündeki tek tebessüm beni dünyanın en mutlu insanı yapıyor..
Gelelim anneler gününe ; evet bende bu anneler gününde bir çok annenin evinde butik tatlarımla yer aldım ve onlardan gelen memnuniyet sonucunda bende dünyanın en mutlu annesi oldum.. Üzüldüğüm tek bir nokta ise hasta olduğum için malesef istediğim şekilde fotoğraflar çekemedim..Neyse üzüntümüz böyle şeyler olsun değil mi sevgili okurlar..
İşte ANNELERİMİZ için hazırladığım kurabiyelerden bir kaç örnek umarım sizlerde beğenirsiniz..
Saygılarımla,mutlu günler ve iyi haftalar canlar..





























2 yorum:

  1. Mükemmel calismalar bunlar!!
    Emeğine sağlık canim dostum..
    Başarılar dilerim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çok teşekkürler elimden geldiğince uğraşıyorum bir tatlı tebessüm herşeye değiyor..

      Sil

Like us

Bumerang - Yazarkafe

Blog Arşivi